7 lucruri pe care trebuie sa le stii despre parfumeria de nisa

7 lucruri pe care trebuie sa le stii despre parfumeria de nisa

Parfumurile create pentru a fi apreciate mereu ca adevarate opere de arta

nu vin fara o aura de mister

 

Avenue Raymond Poincaré Paris 1989 primul magazin Nicolai

1. Cum a inceput parfumeria de nisa?

Imagineza-ti o lume nu prea indepartata in care parfumurile erau controlate de corporatii mari, iar munca unui parfumier venea cu constrangeri de creativitate, calitate si libertate. Departamentul de marketing controla in totalitate audienta produselor si costul ingredientelor folosite, acest lucru pana cand un grup de parfumieri curajosi nu au mai acceptat constrangerile si, din dorinta de a se autodepasi si de a face ca fiecare compozitie sa fie o capodopera, au dat nastere primului val de parfumerie de nisa.

2. Ce este parfumeria de nisa?

Luand in considerare principiile de la care a inceput totul, si anume creativitatea, calitatea si individualitatea, parfumeria de nisa se imparte in doua categorii: cea artistica si cea artizanala si reprezinta un manifest al artei si al creativitatii olfactive.

3. Cum se nasc brandurile de nisa?

Inspirate de ingrediente, povesti, orase si timpuri trecute, brandurile de nisa au depasit numarul brandurilor de designeri inca din anul 2016 si in fiecare an un numar tot mai mare de lansari continua sa inunde piata. Din aceasta multitudine de lansari, sub 1% reprezinta un adevarat succes din cauza lipsei de creativitate, inovatie si know-how. Companiile care vand ingrediente, impreuna cu companiile care imbuteliaza parfumuri, au costuri standardizate, in timp ce companiile care produc ambalaje au costuri foarte ridicate la achizitia cantitatilor mici, iar astfel fac diferentierea valorii pe baza pretului imposibila.

4. Nisa vs. luxury

In ultimii ani, conglomeratele de lux au cumparat multe linii de nisa si le-au adaugat intr-o distributie mai larga, iar astazi unele marci de nisa reprezinta doar numele si trecutul glorios, le lipseste know-how-ul, expertiza si marea creativitate de alta data. Astfel, a luat nastere o noua categorie, cea luxury, din care multi pioneri fac parte astazi impreuna cu unele branduri noi care s-au nascut in acest segment prin distributie si compozitia produselor. Diferenta dintre un brand luxury si unul de nisa este creativitatea, calitatea, si individualitatea compozitiilor.

5. Persistenta este un efect si nu o motivatie a caselor de nisa

Multi dintre noi ne dorim parfumuri persistente, pe care sa le simtim intreaga zi si sa fim invaluiti intr-un mic norisor parfumat. Parfumeria de nisa satisface foarte bine acesta dorinta, dar trebuie sa tineti cont de categoria olfactiva. O colonie de nisa care include ingrediente naturale si concentratie mare, extract sau apa de parfum, va avea un miros subtil si volatil, neavand piramida olfactiva obisnuita si baza care sa-i confere longevitate, in schimb compozitiile care includ piele, oud si rasini ii pot satisface si pe cei mai pretentiosi dintre noi si pot tine chiar si mai multe zile.

6. Intensitatea si persistenta nu este data de pret

Suntem siguri ca v-ati intalnit cu parfumuri care costa cat un mic apartament. Aceste ingrediente naturale foarte rare isi spun cuvantul si fac ca aceste compozitii sa iasa in evidenta nu doar pentru raritatea si exclusivitatea lor. Un parfum de nisa extraordinar pune in evidenta ingredientele rare si le amplifica subtil cu elemente sintetice. Elementele sintetice din aceste compozitii nu au rol predominant, ci au rolul de a eleva compozitia si de a crea un miros unitar. Aceste capodopere reprezinta excelenta si fac deliciul colectionarilor.

7. Parfumul de nisa nu este cel mai potrivit pentru „blind buy"

Cu totii stim acel moment cand suntem inspirati dupa ce am vazut un review sau un prieten pasionat recomanda un produs nou descoperit. Plini de emotie si anticipare il comandam online, asteptam nerabdatori sa ajunga parfumul, iar cand in sfarsit ajunge, nu se potriveste deloc! Ei bine, asta ni s-a intamplat tuturor cel putin o data, de aceea cand vine vorba de parfumeria de nisa nu exista substitut la testarea produseleor si aplicarea lor pe piele. Mersul la magazin nu este intotdeauna convenabil, iar daca ajungi acolo, uneori exista presiunea inconfortabila de a cumpara. Aici serviciul de esantioane poate face minuni si te poate ajuta sa iti elevezi simturile si sa descoperi acel parfum extraordinar care iti vorbeste doar tie.

2021-04-12