Carti

Nez The Olfactory Magazine The Olfactory Magazine Nez 4

Nez, Revista olfactiva – #04 – Arta si Parfum


120 RON

Ambalare CadouGratuita la toate comenzile
Transport GratuitLa comenziile ce depasesc 100 lei
2 Esantioane Gratuite La comenzile ce includ un parfum de minim 30 ml

Disponibilitate:
In stoc
Cod produs:
NEZ014
Comandati produsul rapid apeland 0732-819.819 (09:00 - 19:00)
Descriere Produs

Cea de-a patra editie Nez continua explorarea olfactiva, daramand si mai multe limite, conventii si preconceptii din jurul simtului mirosului. Deschidem cu repere olfactive, inclusiv Andy Warhol, chimistul George de Laire, filozoful Chantal Jaquet si neurologul John P. McGann. Nasul designerilor dezvaluie cateva secrete olfactive ale profesiei.

In sectiunea Odorama aflam cum percep orbii mirosul, povestea ionilor - moleculele care formeaza parfumul violetelor - si secretele olfactive ale morcovului. Si, fara a incalca legea, ne scufundam in aroma drogurilor, atat slabe, cat si tari.

In paginile de Conexiuni, puteti citi o scrisoare deschisa de la un tanar parfumier catre stramosii sai, descoperiti lumea olfactiva a lui Sarah Bernhardt, faceti un tur urban, parfumat al orasului Amsterdam, asimilati fotografia lui Roberto Greco, faceti cunostinta cu Olivier Roellinger si invatati cum, pentru el, nasul si gura sunt legate, si experimentati o pictura Fantin-Latour prin miros.

In sectiunea Magazin, Annick Menardo, creatoarea parfumurilor Bois d'argent, Lolita Lempicka si Hypnotic Poison, ne dezvaluie gandurile sale despre meseria de parfumier si parerea ei despre industrie. Si de la plantatie la sticla, un eseu foto despre oud, despre care toata lumea vorbeste fara sa inteleaga cu adevarat. O privire retrospectiva olfactiva ne duce in anii 1970, in timp ce parfumeria fantasy are recomandari pentru unele dintre cele mai mari nume din acel deceniu.

Numarul nostru special se concentreaza pe legaturile stranse si complexe dintre parfum si arta, incercand sa raspundem la urmatoarele intrebari: este parfumeria o arta? Este parfumierul un artist? Parfumul este o opera creativa? Ce este un director artistic? Cum sunt implicate parfumul si aromele in arta de astazi? Analiza si opinie din perspectiva juridica, filosofica, artistica, istorica si industriala.

Paginile de parfumuri ne ajuta sa intelegem mai bine aceasta industrie in continua schimbare, cu un portret al marcii independente Amouage din Oman, o investigatie privind falsificarea si genealogia celui mai faimos parfum - Chanel No5. Selectia adulmeca cele 30 de parfumuri preferate din gama larga de noi lansari, precum si o mana de articole de toaleta noi si parfumuri de interior care ne-au atras recent atentia. In cele din urma, o agenda de articole olfactive listate care nu trebuie ratate: un numar tot mai mare de carti noi, expozitii si alte evenimente legate de miros si parfum.

 

Data publicarii: octombrie 2017

Limba: engleza

Numar pagini: 144

Acest site utilizeaza cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de rețele sociale si pentru a analiza traficul.