Carti

Nez The Olfactory Magazine Une histoire de parfums (1880-2020)

Une histoire de parfums (1880-2020)

150 RON

Ambalare CadouGratuita la toate comenzile
Transport GratuitLa comenziile ce depasesc 100 lei
2 Esantioane Gratuite La comenzile ce includ un parfum de minim 30 ml

Disponibilitate:
In stoc
Cod produs:
NEZ0026
Comandati produsul rapid apeland 0732-819.819 (09:00 - 19:00)
Descriere Produs

Prin istoria marilor case si a fondatorilor acestora, parfumieri si directori artistici, (re)descopera geneza succeselor parfumeriei in lumina evenimentelor majore din fiecare deceniu. Daca parfumul a fost de-a lungul mileniilor confundat cu utilizari sacre, terapeutice sau igienice, el a ajuns, de la sfarsitul secolului al XIX-lea, la o adevarata forma de arta, devenind in acelasi timp un obiect de lux extrem de dorit, dar si din ce in ce mai accesibil.

Ca si alte domenii artistice, parfumeria a fost intotdeauna impregnata de spiritul vremurilor, restabilind sub forma olfactiva metamorfozele fiecarei epoci. Conflictele globale, evolutiile sociale si culturale sau chiar crizele economice modeleaza astfel creatia, facand din aceasta arta o oglinda impalpabila a societatii noastre.

De la Belle Époque pana la sfarsitul anilor 2010, aceasta carte retraie in unsprezece capitole epopeea acestei industrii prolifice, modelata de lumea din jurul ei.

Yohan Cervi este autor, critic si lector specializat in istoria parfumeriei moderne. Acest mare colectionar de parfumuri vechi si expert recunoscut in acest domeniu preda la École Supérieure du Parfum. Colaborator pentru Nez, revista olfactiva, scrie si pentru Le Point di a participat la lucrarile colective Les Cent Onze Parfums qu'il faut sniff avant de mort (2017), Le Grand Livre du parfum (2018) si Parfums pour Homme. (2020), toate publicate de Nez.
Interviuri realizate cu participarea Anne-Sophie Hojlo.

Prefata de François Simon.

Data publicarii:  2022

Limba: engleza 

Numar pagini: 176

Acest site utilizeaza cookie-uri. Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul si anunturile, pentru a oferi functii de rețele sociale si pentru a analiza traficul.